Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
10. 10. 202410. 10. 2024 Polonca Rošer BASS d.o.o., Celje
NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ

NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ

  • Domov
  • Novosti v programih
  • NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ

Nove stabilne verzije

Skladno s časovnico priprave verzij BASS aplikacij smo pripravili stabilne verzije 3. kvartala leta 2024, ki so bile v začetku oktobra 2024 potrjene in so sedaj pripravljene za namestitev.
Glede ustreznega termina za namestitev novih verzij se boste, kot običajno, dogovorili z BASS Podporo (podpora@bass.si).

Pri določenih pomembnejših novostih (ki so krepko označene) je zraven tudi povezava do natančnejših (slikovnih) navodil.

Novosti v stabilnih verzijah 3. kvartala 2024

 

ADU

– Možnost delitve po strojih, v kolikor je vključena nastavitev, in prenos šifranta (VEČ O TEM).

 

BASSASISTENT

– Nova ikona po celotni aplikaciji (povsod po aplikaciji je urejena nova ikona BassAsistenta).

 

BASS DMS

– Masovno spreminjanje rešitelja zadeve (sprememba rešitelja zadeve iz enega zaposlenega na drugega v primeru menjave zaposlenga ali upokojitve ipd.).

– Dodani iskalni filtri pri premestitvah in uničenju gradiva (VEČ O TEM).

– Dodani prevodi v hrvaški jezik.

 

DELOVNI NALOGI

– Možnost zožanega prikaza izvajalcev iz DN na skladiščnih dokumentih ali v nabavi (mogoče je izbrati, kateri izvajalci se prikazujejo na skladiščnih dokumentih in kateri v nabavi).

– Možnost nastavljanja, na katerih dokumentih v SP se prikazujejo izvajalci.

– Dodano upoštevanje RTF datotek na vgrajenih izpisih DN.

 

EKOLOG

– Prehod na novo vodjenje prostorskih enot – lokacij (prehod iz evidence lokacijskih informacij iz HSMID na EID).

 

INKASSO

– Prehod iz evidence lokacijskih informacij iz HSMID na EID (VEČ O TEM).

– Na zavihku vnesenih podatkov vgrajen filter za prikaz vseh ali samo aktivnih podatkov.

– Ureditev prenosa odjemnih mest v Skupne evidenc JAVA (ureditev prijave z uporabniki BASSDM).

– Vgrajena nova možnost obračunavanja akontacije “Popis po X dan v mesecu, ni akontacije” (VEČ O TEM).

– Prehod na FR izpis vgrajenih lastnih poročil (v primeru “default” izbranega obrazca se pripravi FR izpis in ne več QR izpis).

 

KADROVSKA EVIDENCA

– Omogočeno nastavljanje aktivnosti poslovnih enot, oddelkov in delovnih mest, ki se upošteva potem v celotnem kadrovskem paketu (na urejanju podjetja je možno nastaviti aktivnost oz. “veljavnost do” za poslovne enote, oddelke in delovna mesta).

– Preureditev vnosa tipov in vrst zdravstvenih pregledov (VEČ O TEM).

– Ločenost obdobij dopusta v primeru kombinacije javnega dela in redne zaposlitve (VEČ O TEM).

– Posredovanje dokumentov iz BASSDMS v Kadrovsko evidenco (VEČ O TEM).

 

OSNOVNA SREDSTVA

– Nova možnost izpisa z združevanjem po uporabniku (VEČ O TEM).

– Prenos zaposlenih iz kadrovske evidence (JAVA).

 

PLAČE

– Ureditev izpisa tarifnega in plačnega razreda (VEČ O TEM).

 

POGODBE

– Dodani dodatni filtri na seznamu pogodb, ki omogočajo hitrejši pregled.

 

POŠTA

– Dodana funkcionalnost analize prejetih računov (omogočen izvoz v PDF in XLSX obliko iz evidence pošte).

– Dodan nov stolpec “Tip naročilnice” in gumb “Prikaži/skrij podatke”.

 

POTRJEVANJE

– Dodan nov stolpec “Tip naročilnice” in gumb “Prikaži/skrij podatke”.

– Vizualizacija skladiščnih dokumentov pri potrjevanju (možnost sočasnega ogleda glavnega dokumenta (računa) in pripadajočih skladiščnih dokumentov).

– Vidnost pošiljatelja seznanitve (pošiljatelj seznanitve se zabeleži med podatki dokumenta in v kolikor obstaja opomba, se zabeleži tudi pri področju opombe).

 

PREJETI RAČUNI

– Preverjanje podvojenosti računov (ob vklopu nove nastavitve program obvešča ob vnosu podvojenega računa).

– Dodan nov stolpec “Tip naročilnice” in gumb “Prikaži/skrij podatke”.

– Vizualizacija skladiščnih dokumentov pri potrjevanju (možnost sočasnega ogleda glavnega dokumenta (računa) in pripadajočih skladiščnih dokumentov).

 

RAČUNI

– Dodano opozorilo o preseženi velikosti priponk na masovni pripravi eRačunov (omejitev 1MB).

– Prehod na novo vodjenje prostorskih enot – lokacij (prehod iz evidence lokacijskih informacij iz HSMID na EID).

– Dopolnjen uvoz obračuna ekologa z možnostjo združevanja storitev (VEČ O TEM).

 

SALDAKONTI

– Izboljšava procesiranja priprave poročil (sprememba priprave poročil v programu omogoča, da si lahko uporabniki sami pripravijo izpise z veliko več podatki, kot do sedaj).

– Posodobitev ikon v programu (spremenjen in posodobljen izgled ikon v programu).

 

SKLADIŠČNO POSLOVANJE

– Dodana izbira kontaktne osebe na naročilnici iz spustnega seznama zaposlenih.

– Dodano dodajanje vseh prilog v priponko e-pošte pri pošiljanju naročilnice po e-pošti.

– Omogočena je avtomatska napolnitev kontaktne e-pošte v CC sekcijo pri pošiljanju naročilnice.

– Pridobitev naziva uporabnika v primeru uporabe terminala zebra (na dokumentih se izpiše uporabnik).

 

SKUPNE EVIDENCE

– Ločen vnos tarifnega in plačnega razreda (VEČ O TEM).

Naše cenjene stranke obveščamo tudi, da bo zaradi novih rešitev, ki so že pripravljene in uvedene pri nekaterih strankah, s časom ustavljen razvoj starih rešitev.
Skladno s spodnjim seznamom bomo tako od navedenega datuma razvijali in dopolnjevali samo še nove rešitve, zato Vam svetujemo, da v kolikor uporabljate rešitve s seznama, pridobite ponudbo za nadgradnjo sistema (prodaja@bass.si):

– Fakturna knjiga 2 (nadomestijo Prejeti računi) – konec razvoja 30.6.2025;
– Virmani (nadomestijo Plačilni nalogi) – konec razvoja 31.12.2024;
– Plače (nadomesti nova aplikacija Plače znotraj Kadrovskega paketa) – konec razvoja 31.12.2024;
– Kadri (nadomesti nova aplikacija Kadrovska evidenca znotraj Kadrovskega paketa) – konec razvoja 31.12.2024;
– Evica (nadomesti nova aplikacija Evidenca časa znotraj Kadrovskega paketa – konec razvoja 31.12.2024;
– Knjiga prejete in izdane pošte (nadomesti Pošta znotraj BassDMS) – konec razvoja 31.12.2024;
– Potni nalogi (nadomestijo novi Potni nalogi) – konec razvoja 31.12.2024;
– Zaščitna sredstva (nadomesti nova aplikacija Zaščitna sredstva) – konec razvoja 31.12.2024.

Hkrati Vas obveščamo, da je za pravilno delovanje aplikacijskega okolja potrebno slediti smernicam glede sistemske programske opreme (operacijski sistem in nastavitve strežnikov, verzija podatkovne baze …) in hkrati imeti nameščene stabilne verzije, ki niso starejše od predhodnih dveh izdaj stabilnih verzij (trenutni – 2 kvartala).

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail0Linkedin0Facebook0Twitter1
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

BASSDMS – DODATNI ISKALNI KRITERIJI
Festival podjetništva 2024

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET
  • © 2023 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT