Poslovne rešitve po Vaši meri
Kakovost in zanesljivost programskih rešitev ter najsodobnejša informacijska tehnologija v podporo poslovnim procesom so naše vsakodnevne obveze – za vaše brezskrbno poslovanje.
Zato v podjetju Bass zahtevne sistemske rešitve obravnavamo tako kot vas – individualno, saj smo prepričani, da so samo celovite in personalizirane sistemske rešitve pravi ključ do vašega poslovnega uspeha.
Pospešeni procesi, enostavno poslovanje in znižani stroški
Zaradi prilagojenih sistemskih rešitev, boste pridobili ogromno dodatnega časa, katerega boste lahko namenili razvoju svojega poslovanja in Vaši viziji.
Vi se osredotočite na posel, mi pa bomo poskrbeli za celovito implementacijo računalniških in informacijskih rešitev.
BASS BI
Poslovna inteligenca za jasen pogled z vrha.
je namenjena uporabnikom, ki si s pomočjo bolj ažurnih in povezanih informacij želijo učinkovitejšega poslovnega odločanja tako na strateški in taktični kot na operativni ravni.
Podjetja se lahko odločijo za spremljanje posameznih poslovnih funkcij, priporočljivo pa je, da vzpostavijo celovit sistem spremljanja informacij ter na ta način omogočijo zaposlenim vsakodnevno spremljanje vseh vzvodov, ki jih imajo managerji za doseganje začrtanih si poslovnih rezultatov.
Prednosti programa BASS BI:
- Individualni pristop vsaki odgovorni osebi v podjetju oziroma organizaciji.
- Odlična vizualizacija informacij.
- Enostavna distribucija informacij sodelavcem in poslovnim partnerjem kjerkoli na svetu. Kreirani dokumenti se lahko pregledujejo, tiskajo ali izvozijo v različne formate kot so HTML, PDF, Excel, OpenOffice in Word.
- E-mailing (v naprej po urniku načrtovana poročila).
- Enotni vstop v svet informacij in analiz.
- Enostavno dodeljevanje pravic spremljanja, analiziranja ter distribuiranja informacij glede na odgovornosti v podjetju.
- Povezljivost z različnimi bazami podatkov (tudi hkrati za eno poročilo).
- Centralizirano skladišče, kjer se shranjujejo uporabniški profili, poročila, analitični pregledi.
Komunala.info
24-urni spletni servis za Vaše zaposlene in odjemalce vaših storitev.
Izboljšajte komunikacijo z odjemalci in zmanjšajte možnost napak. Nadzorujte podatke svojih odjemalcev na enem mestu. Spletni portal Komunala.info je namenjen odjemalcem za učinkovito in enostavno spremljanje obračunskih in finančnih podatkov ter enostavno oddajanje stanj merilnikov. Storitev omogoča podroben pregled odjemnega mesta po merilnih mestih za določen časovni interval.
Komunala.info je spletni portal, ki je prilagojen potrebam komunalnih podjetji. Do portala lahko hitro, enostavno, varno in neomejeno dostopajo tako zaposleni kot tudi odjemalci storitev.
Spletni portal je za vse uporabnike brezplačen.
Mestna blagajna
Boste tudi Vi vašim občanom pomagali do znižanja stroškov?
Program Mestna blagajna je enostaven za uporabno in zasnovan na način, da omogoča enostavno in hitro urejanje plačil UPN nalogov brez provizij. Odziv uporabnikov je v vseh primerih izredno pozitiven.
Program Mestna blagajna je zastavljen tako, da omogoča občanom gotovinsko plačilo UPN nalogov brez provizije.
Skupaj z inštalacijo programske rešitve MESTNA BLAGAJNA vam dobavimo tudi celotno opremo za delovanje blagajne.
Zavetišče
Programska oprema za evidenco živali v zavetiščih in obračun storitev vezanih na posamezno žival.
Namen programske opreme:
- Spremljanje in nadzor podatkov o živalih.
- Vodenje različnih evidenc živali.
- Vodenje dogodkov in storitev povezanih z živalmi.
- Obračun storitev (oskrbnina, sterilizacija, zdravljenje, kilometrina, najem boksov…), priprava obračunske temeljnice, izdaja računov.
- Priprava različnih poročil in izpisov.
Prednosti programske opreme:
- Enostaven uporabniški vmesnik za hiter vnos podatkov o živalih.
- Vsi podatki o posamezni živali na enem mestu.
- Evidenca podatkov vezanih na prevzem/najdbo živali.
- Možnost dodajanja slikovnega gradiva in dokumentacije.
- Evidenca podatkov o dogodkih in storitvah vezanih na posamezno žival (lažne prijave, stroški po občinah).
- Pregled podatkov o oddaji živali.
- Varen digitalni arhiv v oblaku.
- Varnost strežnika zagotovljena s https zaščitnim protokolom.
- Zagotavljanje informacijske varnosti in varstva osebnih podatkov skladno z ISO standardoma ISO 27001:2013 in ISO 27701:2019.
- Dostop avtoriziranih oseb do dokumentov kadarkoli (24/7/365) in kjerkoli.
- Neodvisnost od operacijskega sistema (Windows, I-OS, Android…) in lokacije.
- Dostopnost možna lokalno, preko oddaljene povezave ali oblačno.
- Z najemom programske opreme v oblaku se skrb za prostor in vzdrževanje strojne opreme prenese na nas.