Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
10. 10. 202410. 10. 2024 Polonca Rošer BASS d.o.o., Celje
RAČUNI – SEŠTEVANJE ENAKIH STORITEV NA RAČUNIH IZ EKOLOGA

RAČUNI – SEŠTEVANJE ENAKIH STORITEV NA RAČUNIH IZ EKOLOGA

  • Domov
  • Novosti v programih
  • RAČUNI – SEŠTEVANJE ENAKIH STORITEV NA RAČUNIH IZ EKOLOGA

Nastavitve združevanja storitev na računih iz Ekologa

Na računih se včasih pojavi več enakih storitev. Enake storitve želite na računu prikazati skupaj.

V računih pripravljenih iz Inkassa, ste imeli že sedaj na voljo opcijo združevanja enakih storitev -> Seštej iste storitve. V računih iz Ekologa pa je ta opcija sedaj dodana na novo.

Opcija pripravljene storitve na računu preverja in jih združuje.

Opcijo imate na voljo za vklop v programu Računi -> Uvoz Ekolog -> Seštej iste storitve.

Pri upoštevanju novo dodane opcije, bodite pozorni tudi na dodatne nastavitve:

– nastavljen vrstni red storitev, ki ga določite v šifrantu storitev z opcijo Urejanje pri uvozu iz G2:

– vključeno opcijo v področnih nastavitvah Pri uvozu uredi storitve po vrstnem redu iz šifranta:

To so pogoji, kateri so potrebni, da se bo združevanje enakih storitev uspešno izvedlo.

Obstaja še dodaten podatek, zaradi katerega se lahko zgodi, da se storitve ne bodo združile. Poleg kontrole šifre storitve, se upošteva še številka dokumenta na postavki računa.

Če so na enakih storitvah zabeleženi različni dokumenti, potem se storitve ne bodo združile na računu, ampak je potrebno prilagoditi izpis računa. Vse to z namenom, da se ne izgubijo podatki o dokumentih iz katerih so nastale postavke.

V kolikor boste potrebovali dodatno pomoč, nas kontaktirajte na: podpora@bass.si.

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail2Linkedin0Facebook0Twitter0
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

KADRI – POSREDOVANJE DOKUMENTOV IZ BASSDMS V KE
BASSDMS – DODATNI ISKALNI KRITERIJI

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET |
  • © 2025 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane |
  • Nastavitve piškotkov