Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
10. 10. 202410. 10. 2024 Polonca Rošer BASS d.o.o., Celje
KADRI – TIPI IN VRSTE ZDRAVSTVENIH PREGLEDOV

KADRI – TIPI IN VRSTE ZDRAVSTVENIH PREGLEDOV

  • Domov
  • Novosti v programih
  • KADRI – TIPI IN VRSTE ZDRAVSTVENIH PREGLEDOV

Preurejen in izboljšan vnos tipov/vrst zdravstvenih pregledov

Z novimi stabilnimi verzijami smo v Kadrovski evidenci preuredili in posodobili vnos zdravstvenih pregledov v samih nastavitvah aplikacije. Z novo funkcionalnostjo se je razširil osnovni nabor zdravstvenih pregledov oz. se je vnos ločil na tipe in vrste, ki si jih lahko poljubno dodajate tudi sami.

Na glavnem zavihku »Nastavitve« -> »Vrste/tipi zdravstvenih pregledov« imate zdaj dva seznama:

V spodnjem seznamu imate t. i. TIPE ZDR. PREGLEDOV -> 5 od teh je nastavljenih že v osnovi (1- predhodni preventivni zdr. pregled, 2 – usmerjeni obdobni preventivni zdr. pregled, 3 – drugi usmerjeni preventivni zdr. pregled, 4 – cepljenje, 5 – managerski zdr. pregled) in se jih tudi urejati/brisati ne da, dodajate pa lahko po želji še svoje dodatne tipe, na katerih lahko nastavljate tudi, ali se upoštevajo za napotnico itd. …

V zgornjem seznamu pa imate t. i. VRSTE ZDR. PREGLEDOV. Ta seznam je enak prej obstoječemu, kjer lahko dodajate vrste zdr. pregledov -> izberete poljubni naziv in tip pregleda iz predhodno nastavljenih tipov (kot predstavljeno zgoraj), opcijsko tudi izvajalca, periodiko itd..

Nastavljene vrste zdravstvenih pregledov vam, kot doslej, ponudi potem v spustnem seznamu pri vnosu na zaposlenem ali pri množičnem kreiranju zdravstvenih pregledov za več zaposlenih.

V kolikor boste potrebovali dodatno pomoč, nas kontaktirajte na: podpora@bass.si.

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail0Linkedin0Facebook0Twitter0
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ
INKASSO – PREHOD NA NOVO EVIDENCO LOKACIJ

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET |
  • © 2025 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane |
  • Nastavitve piškotkov