Ker si želimo, da imate tudi v teh “novih” časih, ko se ali pa smo se morali navaditi na nov način življenja in so se tudi delovni procesi prilagodili novi situaciji (delo od doma, karantena, omejitve glede gibanja med regijami), vedno občutek, da smo Vam na voljo za pomoč in podporo ter je le-ta hitra in učinkovita Vam v nadaljevanju pošiljamo nekaj napotkov kako učinkoviteje stopiti z nami v kontakt.
Prosimo vas, da vse zahtevke za podporo pošiljate na elektronski naslov podpora@bass.si ali izpolnite OBRAZEC na naši spletni strani. Vaš zahtevek bo zaveden, odprt bo delovni nalog, ki bo tekom delovnega dne dodeljen nosilcu, določen bo tudi rok za izvedbo delovnega naloga. O tem boste preko elektronske pošte obveščeni in tako seznanjeni kdo bo izvajalec na Vašemu zahtevku ter kdaj bi le-ta naj bil rešen / končan. Zahtevkov ne pošiljajte na elektronske naslove zaposlenih, saj lahko v primeru odsotnosti (službena pot, dopust, nepričakovana odsotnost) pride do zamika pri reševanju zahtevka.
V primeru nujnih kontaktov smo Vam na voljo tudi preko telefonskih številk 03 425 77 77 in mobilnih telefonskih številk 040 22 77 12 ter 040 22 77 08.
Prosimo, da se klicev poslužujete le v nujnih primerih, saj se sicer z zgoraj opisanim postopkom trudimo, da Vas sprotno obveščamo o stanju Vašega zahtevka in da delovne naloge po najboljših močeh skušamo dokončati v določenem roku.
Za upoštevanje zgoraj navedenih napotkov se Vam že v naprej zahvaljujemo.