Pri uporabi digitalnih potrdil izdajatelja HALCOM, Finančna uprava RS obvešča, da je izdajatelj zaznal težavo v delovanju potrdil HALCOM v brskalniku Internet Explorer.
Ker na Halcomu prejemajo povečano količino klicev v centru za pomoč uporabnikom in vsem klicateljem ne uspejo zagotoviti takojšnje telefonske podpore, so se odločili, da uporabnike obvestijo, kako lahko nastalo težavo čimprej odpravijo sami.
Navodila podjetja Halcom
Za rešitev nastalega problema vam predlagamo eno od naslednjih možnosti:
- Za dostop do bančnih rešitev namesto brskalnika Microsoft Internet Explorer uporabite brskalnik Google Chrome. V kolikor brskalnika še nimate nameščenega, ga lahko brezplačno prenesete s spletnega mesta:
https://www.google.com/chrome/ s klikom na gumb »Prenesite Chrome« oziroma »Download Chrome« v angleški različici.
- Svetujejo vam, da odstranite Microsoftove posodobitve, ki so povzročile motenje delovanja kvalificiranih digitalnih potrdil – gre za popravka z oznako KB4480976 in KB4487017.Pri tem so vam lahko v pomoč tehnična navodila za odstranitev popravkov, ki so v angleškem jeziku dostopna na spodnjih povezavah: https://m.windowscentral.com/how-uninstall-and-reinstall-updates-windows-10
Katero rešitev izbrati glede na banko, ki jo uporabljate?
|
Uporaba Google Chrome |
Odstranitev Microsoftovih posodobitev |
NLB d.d. |
|
X |
Abanka d.d. |
X |
|
UniCredit Banka Slovenije |
|
X |
BKS Bank |
X |
|
SKB |
X |
|
Banka Sparkasse |
X |
|
Addiko Bank |
X |
|
Delavska hranilnica |
X |
|
Sberbank |
X |
|
Gorenjska banka |
X |
|
Societe Albanija |
|
X |
American Bank of Investment |
|
X |
Raiffeisen Kosovo |
|
X |
Spletni portali (e-Davki, Ajpes, eSodstvo, …) |
X |
|
V kolikor nobena izmed predlaganih rešitev ne bi odpravila problema, vas prosijo, da jih kontaktirate preko:
Halcom svetovalci vam bodo z veseljem pomagali pri vzpostavitvi ponovnega nemotenega delovanja kvalificiranih digitalnih potrdil.
Ker v centru za pomoč uporabnikom ponovno pričakujejo povečano število klicev in elektronskih sporočil, vas prosijo, da najnovejše informacije glede reševanja problema in predlaganih rešitev spremljate na spletni strani:
http://pomoc.halcom.com ali http://www.halcom.si/pomoc.
V prihajajočih dneh bodo storili vse, da vam ponovno zagotovijo nemoteno in varno uporabo elektronskega bančništva.
Vir: Halcom, eDavki