V zadnjem času opažamo, da je veliko zahtevkov za pomoč podpore poslanih na osebne elektronske naslove (in ne na skupni elektronski naslov podpora@bass.si). Nad takšnimi zahtevki nimamo popolnega nadzora, zato zanje ne moremo odgovarjati glede neodzivnosti.
Priporočamo, da vse zahtevke za pomoč podpore najprej pošljete na podpora@bass.si, šele nato pa kontaktirate nosilca delovnega naloga. Direkten kontakt nosilca delovnega naloga Vam omogoča tudi naša posodobljena centrala. Vsi delovni nalogi za zahtevke poslane na podpora@bass.si bodo izdani v roku enega delovnega dne, sicer vam opravljenega dela ne bomo zaračunali.
Za odpravljanje nujnih težav, ki ogrožajo poslovanje vašega podjetja, nas še vedno lahko pokličete, da vam bomo lahko čim prej pomagali.
Naše kontaktne številke so: 03 425 77 77, 040 227 712 in 040 227 708.
Hvala za razumevanje.
Prosimo, da s tem obvestilom seznanite vse vaše sodelavce, saj bomo le tako lahko zagotovili večjo odzivnost in preprečili izgube zahtevkov za podporo uporabnikom.