Dodajanje dokumentov v seznanitev
Dokumente lahko dodamo v seznanitev v Dokumentacijskem sistemu ali v Poštah.
Na zavihku Seznanitve izberemo s padajočega seznama, komu želimo dodati v seznanitev in kliknemo Dodaj.
Na seznamu v stolpcu Uporabnik za seznanitev lahko vidimo vse uporabnike, ki so dobili dokument v seznanitev, v stolpcu Dodal, kateri uporabnik je dokument dodal v seznanitev, v stolpcu Dodano pa vidimo, kdaj je bil dokument dan v seznanitev posameznemu uporabniku. Ko uporabnik potrdi seznanitev z dokumentom, se v stolpec Seznanjeno vpiše čas seznanitve. Za lažje sledenje seznanjanja s posameznim dokumentom so pripravljeni trije zavihki: uspešno seznanjeni (uporabniki, ki so se že seznanili z dokumentov), čakajoč na seznanitev (uporabniki, ki se še niso seznanili z dokumentom, ki so ga dobili v seznanitev), vsi (uporabniki, ki so bili seznanjeni z dokumentom in tisti, na katere še čakamo, da pogledajo dokument).
Pregled dokumentov v seznanitvi