Potrjevanje delovnih nalogov odslej hitrejše in uporabnikom prijaznejše
Spletna storitev WebDN je namenjena pregledu in potrjevanju delovnih nalogov.
Za vas, uporabnike portala, smo pripravili enostaven uporabniški vmesnik, kjer si lahko s pomočjo filtrov prikažete želen seznam delovnih nalogov z njihovimi statusi in ostalimi osnovnimi informacijami o delovnem nalogu. Delovne naloge si lahko tudi podrobneje ogledate.
Uporabniki s pravicami za potrjevanje, bodo na portalu WebDN lahko delovne naloge, ki so v ustreznem statusu za potrjevanje, tudi potrdili.
Pregled delovnih nalogov
Pregled delovnih nalogov je razdeljen na dva zavihka: Pregled delovnih nalogov in Pregled zaključenih delovnih nalogov.
Na obeh zavihkih so pripravljeni enaki filtri za filtriranje prikazanih delovnih nalogov:
Iščete lahko po splošnem filtru z vnosom iskalnega niza ali pa podatke omejite glede na:
- Obdobje: izbirate lahko med tipi obdobja tekoči mesec, tekoče leto, tekoči teden, tekoče četrtletje četrtletjem, današnji dan ali pa sami nastavite želeno obdobje (datum od, datum do).
- Datum delovnega naloga.
- Datuma zaključka delovnega naloga.
- Izbrane statuse delovnih nalogov.
- Vrste delovnih nalogov.
- Nosilce delovnih nalogov.
Zavihek Pregled delovnih nalogov
Na zavihku Pregled delovnih nalogov si lahko ogledate vse zaključene nepotrjene delovne naloge v statusu, ki omogoča potrjevanje delovnih nalogov. Pripravite lahko seznam delovnih nalogov s statusom:
- PP-poslan v podpis;
- PO-čaka na potrditev stranke.
Zavihek je namenjen prikazu delovnih nalogov, ki čakajo na potrditev ali zavrnitev.
Zavihek Pregled zaključenih delovnih nalogov
Na zavihku “Pregled zaključenih delovnih nalogov” si lahko ogledate:
- vse delovne naloge, ki so že zaključeni in potrjeni (TR);
- delovne naloge, ki so zaključeni (DK);
- delovne naloge, ki ste jih zavrnili (ZS);
- delovne naloge, ki čakajo na potrditev več kot 5 dni (PO).
Na seznamu si lahko prikažete naslednje statuse: TR-zaključen/potrjen s strani stranke, DK-delo končano, PO-čaka na potrditev stranke, ZS-zavrnjen s strani stranke.
V vsaki vrstici v tabeli s prikazanimi delovnimi nalogi sta na voljo dva gumba, eden za vpogled v delovne naloge in drugi za ocenitev zadovoljstva z delovnim nalogom.
Vpogled v delovne naloge:
Levo so osnovne informacije o delovnem nalogu, na desni strani pa je prikazana vizualizacija delovnega naloga.
Ocena zadovoljstva:
Vnosno okno je namenjeno oceni zadovoljstva o vaši izkušnji z reševanjem delovnega naloga, zadovoljstvom z informiranostjo o poteku dela med opravljanjem delovnega naloga in oceni dela nosilca delovnega naloga.
S pomočjo vaše ocene bomo lahko izboljšali kvaliteto naši storitev in se še bolj približali vašim željam.
Potrjevanje in zavračanje delovnih nalogov
Če imate ustrezne pravice in če je delovni nalog v ustreznem statusu za potrditev, so na pregledu delovnega naloga omogočeni gumbi potrdi, digitalno podpiši in zavrni.
- Če se z delovnim nalogo ne strinjate, ga lahko zavrnete s klikom na gumb Zavrni. V tem primeru je obvezen vnos opombe (navedite točen razlog, zakaj zavračate, da lažje obravnavamo vašo zavrnitev in da ne bomo potrebovali dodatnih informacij).
Glede na potrditev ali zavrnitev se delovnemu nalogu ustrezno spremeni status.
Verjamemo, da vsi, mi kot tudi vi, želimo skupaj narediti korak k še večji digitalizaciji poslovanja ter pohitriti vaše in naše delo z delovnimi nalogi.
Če želite tudi vi uporabljati spletni portal WebDN, kliknite na gumb spodaj in izpolnite prijavni obrazec, da lahko za vas ustvarimo uporabniški račun na WebDN, s katerim boste dostopali do delovnih nalogov.