Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
07. 04. 202508. 04. 2025 Polonca Rošer BASS d.o.o., Celje
NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q1/2025

NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q1/2025

  • Domov
  • Novosti v programih
  • NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q1/2025

Nove stabilne verzije

Skladno s časovnico priprave verzij BASS aplikacij smo pripravili stabilne verzije 1. kvartala leta 2025, ki so bile konec meseca marca 2025 potrjene in so sedaj pripravljene za namestitev.

Za spletne aplikacije skladno s časovnico podpore za podatkovno bazo MySQL prehajamo na verzijo 8.4. Nadgradnja podatkovne baze za spletne aplikacije se bo izvedla ob sami nadgradnji.

Glede ustreznega termina za namestitev novih verzij se boste, kot običajno, dogovorili z BASS Podporo (podpora@bass.si).

Pri določenih pomembnejših novostih (ki so krepko označene) je zraven tudi povezava do natančnejših (slikovnih) navodil.

Novosti v stabilnih verzijah 1. kvartala 2025

NOVO –> BASSPODPIS

–Mobilna aplikacija s katero lahko potrjujete in podpisujete dokumente iz BASSDMS  (VEČ O TEM).

 

BASS DMS

-Omogočen prikaz okna za vezane dokumente, tudi če ni predhodne vezave, da se lahko vidi izbrani dokument s prilogami.

-Razmejitev pravic (omogočen samo dostop do prenosa gradiva in razredov).

-Ureditev optičnega zajema večje količine strani.

-Dopolnitev aplikacije za delovanje BassPodpis mobilne aplikacije.

 

DDV

–Spremenjen izgled aplikacije za lažji pregled nad celotnim letom (VEČ O TEM).

 

EKOLOG

–Dodan filter na dnevniku tehtanj- omogočeno naštevanje tipov tehtanj kot parameter priprave (VEČ O TEM).

-Dodelava hitrega vnosa delovnega naloga (dodatno je mogoče izbrati kontrolorja in pot).

 

INKASSO

-Vgrajeni izpisi uporabljajo sedaj FastReport poročila.

 

KADROVSKA EVIDENCA

-Spremenjen način prikazovanja in delovanja obvestil v Kadrih ter javljanja v namizje.

-Odstranjeno opozarjanje za odsotnosti v Kadrih, saj isti podatek javlja Evica.

-Izpis “Zavarovalna in druge dobe” (dodan nov izpis s podatki o zavarovalni in drugih dobah v PDF in Excel obliki).

-Prenovljen Dashboard-zavihek Pregled (VEČ O TEM).

 

PLAČE

-V primeru zadnjega obroka administrativne prepovedi se nam ustrezno prilagodi zadnji znesek. (VEČ O TEM).

-Na mesečnih izpisih je sedaj dodana možnost, da se pripravijo izpisi (plačilne liste, podpisne liste) samo za zaposlene, ki nimajo nastavljenih elektronskih naslovov (VEČ O TEM).

-Plačilna lista, ki je posredovana preko e-pošte sedaj vsebuje glavo in nogo, ki jo lahko uredimo v kadrovski evidenci.

 

PLAČILNI NALOGI

-Možnost menjave področij je sedaj zgoraj desno (VEČ O TEM).

 

POTNI NALOGI

-Potni nalog, ki je posredovan preko maila sedaj vsebuje glavo in nogo, ki jo lahko uredimo v kadrovski evidenci.

 

POŠTA

-Dopolnjena metoda za preverjanje sklica -> v primeru, da je sklic prazen ne izvajamo validacije.

-Izboljšana predloga izhodne pošte, ki se lahko posreduje po e-pošti.

-Izboljšana komunikacija s prejetimi računi za uporabo delilnih ključev.

-Izboljšana metoda za generiranje vizualizacije uvoženega e-maila.

-Dopolnjen uporabniški vmesnik za prikaz uspešnih/neuspešnih uvozov dokumentov.

-Dopolnjen uporabniški vmesnik za prikaz uspešnih/neuspešnih uvozov dokumentov.

-Dopolnitev »uvoza iz mape« v primeru več dokumentov/e računov.

 

POTRJEVANJE

-Omogočeno razvrščanje po času vpisa dokumenta.

-Izboljšana komunikacija s prejetimi računi za uporabo delilnih ključev.

-Omogočen prikaz okna za vezane dokumente, tudi če ni nobene vezave, da se lahko vidi izbrani dokument s priponkami .

 

PREJETI RAČUNI

-Dodana nastavitev, da nas program opozarja, če konto ni pravilne dolžine.

-Omogočen izpis knjige prejetih računov in DDV knjige s kriteriji izpisa.

-Omogočena vezava sprejemnice, ki ima v skladišču dodane odvisne stroške – vezava take sprejemnice je možna na 2 računa in 2 partnerja (VEČ O TEM).

 

RAČUNI

-Možnost generiranja računov iz več področij ekologa v eno področje računov, brez sprememb področnih nastavitev (VEČ O TEM).

 

SALDAKONTI

-Pri pripravi poravnave dodatna možnost, da hkrati označimo ali odznačimo vse terjatve.

-Dodana možnost, da lahko za kartico konta pripravimo in izpišemo tudi lastni izpis.

-Sprememba stolpca SALDO v ZAPADLO SKUPAJ na izpisu odprto stanje.

Naše cenjene stranke obveščamo tudi, da bo zaradi novih rešitev, ki so že pripravljene in uvedene pri nekaterih strankah, s časom ustavljen razvoj starih rešitev.
Skladno s spodnjim seznamom bomo tako od navedenega datuma razvijali in dopolnjevali samo še nove rešitve, zato Vam svetujemo, da v kolikor uporabljate rešitve s seznama, pridobite ponudbo za nadgradnjo sistema (prodaja@bass.si):

– Fakturna knjiga 2 (nadomestijo Prejeti računi) – konec razvoja 30.6.2025;
– Virmani (nadomestijo Plačilni nalogi) – konec razvoja 31.12.2024;
– Plače (nadomesti nova aplikacija Plače znotraj Kadrovskega paketa) – konec razvoja 31.12.2024;
– Knjiga prejete in izdane pošte (nadomesti Pošta znotraj BassDMS) – konec razvoja 31.12.2024;
– Potni nalogi (nadomestijo novi Potni nalogi) – konec razvoja 31.12.2024;
– Zaščitna sredstva (nadomesti nova aplikacija Zaščitna sredstva) – konec razvoja 31.12.2024.

Hkrati Vas obveščamo, da je za pravilno delovanje aplikacijskega okolja potrebno slediti smernicam glede sistemske programske opreme (operacijski sistem in nastavitve strežnikov, verzija podatkovne baze …) in hkrati imeti nameščene stabilne verzije, ki niso starejše od predhodnih dveh izdaj stabilnih verzij.

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail0Linkedin0Facebook0Twitter1
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

PREJETI RAČUNI
Aktivna pomlad s sodelovanjem na strokovnih dogodkih

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET
  • © 2023 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT