Definicija eRačun-a
eRačun je račun, ki ga izdajatelj računa za dobavljeno blago ali izvedene storitve izda svojemu dolžniku oziroma prejemniku računa v elektronski obliki in enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki. Izmenjava eRačuna je proces posredovanja eRačuna od izdajatelja do prejemnika eRačuna.
Povedano drugače gre za račun, ki ga izdajatelj pošlje in prejemnik dobi po elektronski poti ter nadomesti klasično pošiljanje računa v papirnati obliki preko pošte.
Vsak eRačun sestavlja XML sporočilo v eSlog-u 2.0, ki služi za avtomatski uvoz v informacijski sistem in vizualizacija (PDF datoteka), ki je ponavadi enaka natisnjenemu klasičnemu računu. Tema dvema datotekama pa je lahko dodana še ovojnica računa, ki služi usmerjanju eRačuna.
Glavne prednosti eRAČUNA:
BREZPLAČEN – za prejemnika računa.
VAREN – poslan po varni elektronski poti.
OKOLJU PRIJAZEN – brezpapirno poslovanje.
NATANČEN – manjša možnost človeške napake.
VARČEN – prihranek na času in stroških pošiljanja.
HITER – avtomatizacija pošiljanja pohitri dostavo računov.
OBSTOJEN – hranjen v elektronski obliki omogoča pregled in izpis kadarkoli to potrebujete.
Ravno zaradi zgoraj navedenih dejstev se vedno več podjetij in posameznikov, poleg proračunskih uporabnikov za katere je obvezen, odloča za poslovanje preko eRačuna.
Navedena dejstva pričajo tudi o tem, da uporaba eRačuna prinaša za podjetje prihranke, zato je skrajni čas, da naredite korak naprej tudi na tem področju in Vaše dobavitelje pozovete, da Vam račune pošiljajo v obliki eRačuna oz. Vaše stranke, da se prijavijo na prejemanje eRačunov.
Če potrebujete kakršnokoli pomoč glede eRačunov oziroma dodatne informacije se lahko vedno obrnete na nas preko podpora@bass.si.