V mesecu maju smo za naše stranke izvedli mesečno izobraževanje na temo “Digitalno organiziranje, potrjevanje in podpisovanje dokumentov ter obvladovanje procesa nabave (digitalni proces naročanja)”.
Vsak uporabnik, ki pride v stik z dokumentom v digitalni obliki, ima priložnost izkoristiti prednosti sodobne tehnologije za učinkovito upravljanje in izmenjavo informacij, kar prispeva k boljši organizaciji in uspešnosti poslovanja celotnega podjetja.
MODULI BASS
Naše aplikacije zagotavljajo vse prednosti digitalnega podpisovanja in potrjevanja različnih vrst dokumentov:
Kaj omogočajo moduli?
-centralizirano shranjevanje, organiziranje in upravljanje dokumentov,
-pripomorejo k optimizaciji poslovnih procesov, povezanih z dokumenti,
-visoko stopnjo varnosti dostopov do dokumentov in zaščite samih dokumentov,
-skladnost z GDPR in drugimi regulativami,
-revizijske sledi…
Izkoriščanje vseh prednosti bolj učinkovitega in preglednega poslovanja izboljšuje konkurenčnost in trajnost podjetij v digitalni dobi.
Vse, ki bi vas naši moduli podrobneje zanimali, vabimo, da nam pišete na podpora@bass.si in z veseljem vam bomo pomagali. Več o samim modulih pa lahko preberete tudi na naši spletni strani.