V izobraževanje, ki je ponovno potekalo na daljavo, smo vključili vse aplikacije znotraj novega kadrovskega paketa. V želji, da so se lahko udeleženci udeležili izobraževanj in hkrati ni trpelo njihovo vsakdanje delo, smo izobraževanje razdelili na tri sklope; ponedeljek, sredo in petek – vsak dan uro in pol.
KADROVSKA EVIDENCA – 18.10.2021 ob 9:00
Predstavitev delovanja prenovljene aplikacije Kadrovska evidenca:
- urejanje osnovnih nastavitev, podatkov o podjetju ter šifrantov, oddelkov, delovnih mest,
- postopek vnosa primera novega zaposlenega od začetka do konca in prikaz dodatnih možnosti vnosa na zaposlenem,
- vodenje različnih vrst zaposlitve (zaposleni, študenti na praksi, najeti delavci, pogodbeni…),
- spremljanje zgodovine zaposlitve, prikaz pravilnega postopka, ko nekdo konča z delom v podjetju in deaktiviranje takšnega zaposlenega,
- vodenje delovne dobe, izobraževanj, zdravstvenih stanj, odsotnosti (odločb za l. dopuste),
- možnosti priprave izpisov glede na filtriranja in vrste izpisov (nabor polj za izpise, nabor kriterijev – splošni, posebni),
- lastni izpisi (pogodbe, odločbe, obrazci…).
POTNI NALOGI – 20.10.2021 ob 9:00
Predstavitev delovanja prenovljene aplikacije Potni nalogi:
- kreiranje novega zahtevka s procesom ustreznega nastavljanja statusov (obdelava, v dopolnjevanju, odobren),
- pravilno zaključevanje potnega naloga v status obračunan, ki je potem pripravljen za prenos v plačilne naloge ali v plače (odvisno od nastavitve),
- pregled možnosti osnovnih nastavitev, šifranta vozil, dnevnice, kilometrine, namenov, tipov prevoza in stroškov.
EVIDENCA DELOVNEGA ČASA – 20.10.2021 ob 9:00
Predstavitev delovanja prenovljene aplikacije Evidenca delovnega časa:
- prikaz povezave s Kadrovsko evidenco, ki je osnova za delovanje Evidence delovnega časa,
- možnosti dodajanja delovnih skupin z vodjami, ki jim je nato možno dodeliti pravice do upravljanja dogodkov (evidence ur),
- predstavitev različnih možnosti na: pregledu informacij (analitični del), evidenca ur, zbirnik ur (priprava za plače), odsotnosti, saldo, pregled dogodkov, nastavitev urnikov, urejanje kartic (pravica administrator),
- skozi postopek primera zaposlenega bomo prikazali možnosti urejanja na vsakem izmed zgoraj opisanih možnostih.
PLAČE IN PLAČILNI NALOGI – 22.10.2021 ob 9:00 Predstavitev delovanja prenovljene aplikacije Plače in Plačilni nalogi:
- kako pričeti z obračunom v plačah – začetne nastavitve,
- priprava postavk,
- hitro in učinkovito delo v obračunu,
- uvoz bolniških nadomestil preko eBol-ov,
- povezava z ostalimi moduli – osebna ocena, evidenca časa in potni nalogi,
- neposredni prenos plačil v Potne naloge, priprava paketov in oddaja na banko.
Dnevni red velja za vse tri dni:
PRIJAVA NA WEBINAR
8:50 – 9:00
IZOBRAŽEVANJE
9:00 – 10:30
ODGOVORI NA VPRAŠANJA UPORABNIKOV IN ZAKLJUČEK IZOBRAŽEVANJA
10:30 – 11:00
CENA NA UDELEŽENCA
Udeležba na izobraževanju je za naše pogodbene stranke brezplačna.
Tisti, ki niste naša pogodbena stranka in bi se želeli udeležiti izobraževanja, pa nam pišite na izobrazevanje@bass.si in dogovorili se bomo o vseh podrobnostih.
KADROVSKA EVIDENCA
Preberite več
POTNI NALOGI
Preberite več
EVIDENCA DELOVNEGA ČASA
Preberite več
PLAČE
PLAČILNI MALOGI
Kadrovski paket
Lokacija: Webinar
Datum in ura:
- 18.10.2021, ob 9.00 Kadrovska evidenca
- 20.10.2021, ob 9.00 Evidenca časa in Potni nalogi
- 22.10.2021, ob 9:00 Plače in Plačilni nalogi
Izobraževanje je že bilo izvedeno, zato prijave niso več možne.