Ob zavrnitvi eRačuna iz Procesnega centra (ePredal) se povratnica sporoči izdajatelju računa
V primeru, da eRačun v BassDMS sistem prihaja iz Procesnega centra oz. ePredala, se ob zavrnjenem računu povratnica sporoči izdajatelju eRačuna.
Proces zajema in obdelave računa se ne spremeni. Potrebno je poudariti, da se v primeru, da v potrjevanju račun zavrnete in le ta dobi status »zavrnjen« se ta povratnica sporoči na Procesni center in nato tudi izdajatelju eRačuna. S tem načinom izdajateljem sporočite, da je račun neskladen.
V kolikor boste potrebovali pomoč pri vzpostavitvi ePredala in povezavi v BASSDMS nas kontaktirajte na: podpora@bass.si.
Namig s strani Bass Podpore
Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.