Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
10. 07. 202510. 07. 2025 Andreja Kolar BASS d.o.o., Celje
NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q2/2025

NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q2/2025

  • Domov
  • Novosti v programih
  • NAMESTITEV NOVIH STABILNIH VERZIJ Q2/2025

Nove stabilne verzije

Skladno s časovnico priprave verzij BASS aplikacij smo pripravili stabilne verzije 2. kvartala leta 2025, ki so bile konec meseca junija 2025 potrjene in so sedaj pripravljene za namestitev.

Za nemoteno delovanje spletnih aplikacij in njihovih izvozov je potrebna tudi namestitev COWORK-a, ki je del BASSDMS. O njegovih funkcionalnostih in prednostih smo vas že obvestili.

Glede ustreznega termina za namestitev novih verzij se boste, kot običajno, dogovorili z BASS Podporo (podpora@bass.si).

Pri določenih pomembnejših novostih (ki so krepko označene) je zraven tudi povezava do natančnejših (slikovnih) navodil.

Novosti v stabilnih verzijah 2. kvartala 2025

BASS DMS

-Predloge zapisnikov, ki se kreirajo pri uničenju gradiva so bile dodatno prilagojene.

-Razširjen je nabor končnic za dodajanje v BASSDMS.

-Upoštevan je QES (LTV) standard pri digitalnem podpisovanju, s čimer se pridobi najvišja raven eIDAS digitalnega podpisovanja, ki je enakovredna ročnemu podpisovanju.

-Razširitev nabora vizualizacije dokumentov v prikaznem oknu (povezava z nameščenim COWORKOM) za office datoteke (word, excel, powerpoint).

-Dodali smo podatke za eRačune, ki se uvozijo v sistem, da se podatek lahko uporabi tudi v drugih aplikacijah (gre za ID podatke eRačuna).

–Preureditev digitalnega podpisovanja dokumentov  (VEČ O TEM).

 

BASSASISTENT

-Dodan pregled izkoriščenega dopusta in preostanka dopusta do konca leta (VEČ O TEM).

 

DDV

–Novosti na področju zakonodaje glede oddaje evidenc  (VEČ O TEM).

 

EKOLOG

-Prilagoditev uporabniških pravic pri vnosu tehtanj (prikaz oken “Opozorila vozila/odpadki”).

-Dodana možnost izpisa opomb na poročilu tehtanj.

-Ureditev dodatnih polj za izpis tehtalnih listov.

 

INKASSO

-Dodana opisa vrste in tipa na nalogu za menjavo vodomera iz OM.

-Prilagoditev prikaza aktivnih storitev na odjemnem mestu.

-Dopolnitev izvoza obračunskih evidenc na komunala.info.

-Dodan izpis kriterija občine na izpis dogodkov ROV.

-Kreiranje nove arhivske tabele odjemnih mest (obračunana OM).

 

KADROVSKA EVIDENCA

-Možnost digitalnega podpisovanja obvestil o odmerjenem letnem dopustu (skupno ali posamično).

 

PLAČE

-Na pregledu podatkov podjetja je sedaj bolj pregledno prikazana struktura zaposlenih  (VEČ O TEM).

-Urejene nastavitve za pravilen obračun prispevka za dolgotrajno oskrbo (VEČ O TEM).

-Novo orodje za masovno nastavljanje prispevkov.

-Izboljšana preglednost nad odtegljaji in administrativnimi prepovedmi.

 

POŠTA

-V primeru pošiljanja dokumenta po elektronski pošti omogočamo pošiljanje tudi v skrito kopijo.

-Ureditev izpisa poštne knjige.

-Pri kreiranju dokumenta, se lahko priloži tudi dokument iz COWORKA.

-Posredovanje povratne informacije o zavrnjenem računu na Procesni center (VEČ O TEM).

 

PREJETI RAČUNI

-Možnost izvoza prejetih računov v Excel (povezava s COWORKOM).

-Izvoz podatkov v DDV-O (poleg izvoza računov v txt datoteko je dodana možnost za izvoz podatkov v DDVO za potrebe poročanja za KPR).

-Pri izvozu knjigovodskih podatkov je sedaj možnost hitrega pregleda nad podatki, ki jih izvažamo.

-Vsi prejeti računi so privzeto ob dodajanju označeni kot Vrsta računa – PR Račun.

-Nove možnosti filtriranja pri pregledu prejetih računov -status potrjevanja, datum valute in davčne postavke (VEČ O TEM).

-Ob ročnem dodajanju prejetega računa direktno v Prejetih računih se napolni polje za dejavnost, če je v nastavitvah predhodno označena kot privzeta.

–Posodobljen izgled knjiženja za večji pregled na knjigovodskimi postavkami (VEČ O TEM).

 

RAČUNI

-Prikazovanje vseh prejemnikov eRačuna (v primeru, da je dodanih več ePrijav oz. prejemnikov eRačunov preko elektronske pošte se le ti ne združujejo več v eno sporočilo, ampak se pošljejo posamična sporočila vsem prejemnikom).

 

SALDAKONTI

-Ob pripravi plačilnega naloga se v namen plačila samodejno napolni tudi številka računa, ki jo plačujemo.

-Dodatno obvestilo ob pripravi plačilnih nalogov (v kolikor nimamo nobenega izbranega  v tabeli se prikaže obvestilo).

 

POGODBE

-Tekom potrjevanja je možen vpogled prikaza izkoriščenosti pogodbe.

-Možnost vizualizacije prejetega računa na pregledu vezanih dokumentov na posamezni pogodbi.

-Možnost vnosa deleža pogodbe za posameznega sklenitelja.

-Vzpostavitev novega podatka na vnosu pogodbe (namen, npr. infrastruktura, splošna pogodba).

Naše cenjene stranke obveščamo tudi, da je bil zaradi novih rešitev, ki so že  uvedene pri strankah ustavljen razvoj starih rešitev.
Skladno s spodnjim seznamom poteka razvoj samo še novih rešitev, zato Vam svetujemo, da v kolikor še niste prešli v celoti na nove rešitve in uporabljate rešitve s seznama, pridobite ponudbo za nadgradnjo sistema čimprej (prodaja@bass.si):

– Fakturna knjiga 2 (nadomestili so jo Prejeti računi) – razvoj je bil končan 30.6.2025;
– Virmani (nadomestili so jih Plačilni nalogi) – razvoj je bil končan 31.12.2024;
– Plače (nadomestila jih je nova aplikacija Plače znotraj Kadrovskega paketa) – razvoj je bil končan 31.12.2024;
– Knjiga prejete in izdane pošte (nadomestila jo je Pošta znotraj BassDMS) – razvoj je bil končan 31.12.2024;
– Potni nalogi (nadomestili so jih novi Potni nalogi) – razvoj je bil končan 31.12.2024;
– Zaščitna sredstva (nadomestila jih je nova aplikacija Zaščitna sredstva) – razvoj je bil končan 31.12.2024.

Hkrati Vas obveščamo, da je za pravilno delovanje aplikacijskega okolja potrebno slediti smernicam glede sistemske programske opreme (operacijski sistem in nastavitve strežnikov, verzija podatkovne baze…) in hkrati imeti nameščene stabilne verzije, ki niso starejše od predhodnih dveh izdaj stabilnih verzij. V kolikor ne boste prešli na nove rešitve, vam žal ne bomo mogli zagotavljati zakonske skladnosti, ki jo sicer zagotavljamo z vzdrževalno pogodbo.

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail0Linkedin0Facebook0Twitter1
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

Predstavitveni dogodek EU projekta EnerHum – povezovanje znanj in skupnih prizadevanj

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET
  • © 2023 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT