Preskoči na vsebino
  • prodaja@bass.si
  • +386 (0)3 425 77 77
  • Zaposlitev
  • ePosta
  • WebDN
  • Obvestila
  • Izobraževanja
  • Reference
  • O podjetju
  • Projekti
  • Podpora
  • Bass center
  • Povpraševanje
BASS d.o.o., Celje

BASS d.o.o., Celje

ERP sistemi za masovni obračun, komunalo in finance

  • Obračuni
  • Finance
  • Organizacija
  • e-Računi
  • Bass na ključ
  • BassDMS
  • Kadrovski paket
  • Izobraževanja
  • Zgodbe in obvestila
  • Podjetje >
    • O podjetju
    • Reference
    • Zaposlitev
  • ePosta
  • Povpraševanje
  • Podpora
09. 01. 202430. 12. 2024 Polonca Rošer BASS d.o.o., Celje
Namestitev novih stabilnih verzij in dvig varnostne politike

Namestitev novih stabilnih verzij in dvig varnostne politike

  • Domov
  • Novosti v programih
  • Namestitev novih stabilnih verzij in dvig varnostne politike

Nove stabilne verzije

Skladno s časovnico priprave verzij BASS aplikacij smo tudi konec leta 2023 pripravili stabilne verzije 4. kvartala leta 2023, ki so bile v januarju 2024 potrjene in so sedaj pripravljene za namestitev.
Glede ustreznega termina za namestitev novih verzij se boste, kot običajno, dogovorili z BASS Podporo (podpora@bass.si).

Dvig varnostne politike

Ena večjih sprememb v novih verzijah je dvig varnosti na področju politike gesel, zato je potrebno zamenjati verzije vseh aplikacij, ki jih uporabljate. Zaradi dviga varnosti je potrebno močno geslo, ki vsebuje med 8 in 20 znakov, vsaj eno veliko in eno malo črko, vsaj eno številko in en poseben znak.  Geslo ne sme vsebovati uporabniškega imena, imena ali priimka uporabnika in presledkov.

Za lažje delo smo vgradili sinhronizacijo gesel med namiznimi in spletnimi aplikacijami, saj mora biti geslo v vseh enako. Torej, ko boste spremenili geslo v Namizju namizne aplikacije, se bo le to ažuriralo tudi na strani spletnih aplikacij (če sta računa povezana).

Po nadgradnji bo ob prvi prijavi vsak uporabnik moral zamenjati geslo (tudi, če uporablja avtomatsko prijavo), v prihodnje pa bo potrebno geslo zamenjati enkrat letno.

Postopek zamenjave gesla

SPLETNE APLIKACIJE:

Po prijavi v Namizje sistem preveri veljavnost gesla. Če je geslo poteklo, se pojavi okno za nastavitev oz. spremembo gesla

Po uspešno izvedeni spremembi gesla nas o tem sistem tudi obvesti:

Geslo lahko spremenite tudi kasneje: v zgornjem desnem kotu kliknete na Vaše ime in izberete opcijo Zamenjava up. gesla.

NAMIZNE APLIKACIJE:

Pri prijavi v Namizje pri namiznih aplikacijah boste prejeli opozorilo, da je geslo poteklo:

Pojavilo se Vam bo okno za spremembo gesla, kjer dvakrat vpišete ustrezno geslo (upoštevajte zgornje kriterije):

S klikom na  lahko preverite vpisano geslo v vnosno polje. Po kliku na gumb Spremeni se bo izvedla sprememba gesla.

Po uspešni spremembi gesla boste odjavljeni iz Namizja. Prejeli boste naslednje opozorilo:

Po ponovnem zagonu Namizja boste normalno prijavljeni v sistem (avtomatska prijava) oz. se boste z novim geslom vpisali v sistem.

Spremembe v novih verzijah kvartala 4 2023

RAČUNI
– Blokada vzporedne priprave eRačunov, zaradi možnosti podvajanja le teh.
– Podpora pošiljanja eRačunov na Hrvaško (FINA).
– Dodana možnost vpisa posebnih znakov v stranko npr. Queen’s road.
– Ureditev prenos podatkov v SK za račune, izdane za tuj račun, kadar na računu ni obeh kontov.
– Omogočena opcija “uvozi preplačila/dolgove” pri uvozu obračuna iz aplikacije Ekolog.

INKASSO
– Urejeno dodajanje opombe na odjemno mesto ob uvozu praznjenj (zapis časovnih žigov).
– Ureditev izvoznih evidenc nad odpadki.

SALDAKONTI
– Avtomatsko preknjiženje AČR in PČR.
– Možnost povezave z modulom Pogodbe (spletna aplikacija). V programu se pripravijo podatki o izvedenih plačilih po pogodbi (JN), v modulu Pogodbe se uvozijo in nato poročajo na portal UJP JN Plačila.
– Avtomatsko knjiženje časovnih razmejitev na več obdobij.
– Ureditev izpisa obračuna obresti.

EKOLOG
–
Ureditev izpisa vsot na karticah nahajališč.
– Na tehtalnem list urejen naziv OM ter na naročila prazni datumi.
– Ureditev filtrov za imetnika in OM na seznamu EVL.
– Urejeno dodajanje posod in odpadkov na postavke v pripravi naročil.
– Prilagojeno odklepanje priprave naročil in delovnih nalogov.
– Pri ažuriranju deleža nastavljene poti ni mogoče več spreminjati.
– Dovoljena je le izbira poti, ki je nastavljena na odpadku v šifrantu odpadkov.
– Dodano polje za ustreznost odpadka na tehtanju.
– Nastavitev za prenos vrednosti iz ravnanja na izvoru na ravnanje na odpadku.
– Urejeno sortiranje podatkov na izpisu dnevnika tehtanj.
– Odstranjen izpis ocen odpadkov iz dnevnika tehtanj.
– Možnost pridobivanja tež iz izvorov tehtanj.

SKLADIŠČNO POSLOVANJE
– Izvedena prenova izpisov v aplikaciji – nova barvna shema.
– Omogočeno spreminjanje ponornega skladišča pri kopiranju prenosnic.
– Izvedena povezava aplikacije z BassDMS.
– Urejeno barvanje statusov potrjevanja v Naročilnicah, če se potrjujejo v modulu Potrjevanje.
– Omogočeno dodajanje pogodb iz modula Pogodbe na skladiščne dokumente in naročilnice.
– Omogočeno posredovanje prilog naročilnice skupaj z naročilnico po e-pošti in predhoden izbor priloge.
– Ureditev različnega izpisovanja dokumentov (gumb izpis je namenjen izpisovanju različnih poročil znotraj aplikacije, gumb arhiv pa prikliče vizualizacijo dokumenta iz BassDMS).
– Ureditev polnjenja polja SN in SM na zahtevnici v primeru kreiranja le-te iz DN.
– Ureditev možnosti masovnega prenosa skladiščnih dokumentov v Prejete račune.
– Na seznamu delovnih nalogov je dodan stolpec Nosilec DN; omogočeno sortiranje po stolpcih.
– Dodana možnost kopiranja zaključene naročilnice.

DELOVNI NALOGI
– Izvedena povezava aplikacije z BassDMS.
– Ureditev različnega izpisovanja dokumentov (gumb izpis je namenjen izpisovanju različnih poročil znotraj aplikacije, gumb arhiv pa prikliče vizualizacijo dokumenta iz BassDMS).
– Popravek pri opozorilu ob istočasnem spreminjanju DN.
– Ureditev prenosa storniranih ur v ADU (Administracija delovnih ur).

BASS DMS
– Ureditev težave s prikazom razdelitve stroškov na računu.
– Ureditev prikaza daljše opombe na revizijski sledi.
– Možnost pošiljanja opomnikov za dokumente v potrjevanju po el. pošti.

POTRJEVANJE
– Ureditev prikazovanja stroškov, v kolikor uporabnik uporablja za potrjevanje tablični računalnik.
– Razdeljevanje stroškov – omogočen prehod med polji s TAB tipko.

PREJETI RAČUNI
– Pri oproščenih nabavah ni več potreben vnos konta za DDV.

KADROVSKA EVIDENCA
– Dodana možnost izvoza podatkov zaposlenih v Excel.

EVICA

– Izvedene dopolnitve, zahtevane z novim zakonom o evidentiranju delovnega časa (poročila, opozorila na terminalu glede beležene malice v delovnem dnevu).

OSNOVNA SREDSTVA
– Pri izpisu inventurnega lista je sedaj možnost izpisa stanja na določen datum.

PLAČE
– Dodana možnost prenosa deljenih ur v Administraciji delovnih ur na postavkah.
– Urejene nastavitve za izračun OZP prispevka.
– Ureditev možnosti pošiljanja poročila glede na nov zakon o evidentiranju delovnega časa.

ZAVETIŠČE
– Omogočeno vodenje evidenc brez šifranta storitev oz. obračuna le teh.

Namig s strani Bass Podpore

Za pravilno delovanje aplikacij vam priporočamo, da se vsak dan ob zaključku dela odjavite iz programov oz. aplikacij, ki jih uporabljate. Le tako se bodo vse potrebne povezave med aplikacijami (namizne in spletne aplikacije) pravilno zaključile oz. zaprle.


Želite obvestiti sodelavca? Delite objavo
E-mail0Linkedin0Facebook0Twitter0
X Reddit0 Stumbleupon0
Prijava na novice

Ne zamudite takojšnih informacij glede novih izobraževanj, zakonov, tehnologij, opozoril…

Kliknite tukaj za prijavo na e-novice

 

Novosti v programih

Navigacija prispevka

Oddaja REK-O, REK-1b in OPSV za obdobja od januar 2024 dalje
RAČUNI – NASTAVLJANJE IN UPOŠTEVANJE POPUSTOV PRI UVOZU OBRAČUNA IZ EKOLOGA V RAČUNE

BASS d.o.o., Celje

Ulica XIV. divizije 14
3000 Celje
Slovenija

prodaja@bass.si
T: +386 (0)3 425 77 77
F: +386 (0)3 425 77 66
BIC za e-račune:
BASSSI2DICL
Bass linkedin povezava
Razpisi

O NAS

  • O podjetju
  • Reference
  • Podpora
  • Zgodbe in obvestila
  • Seznam izobraževanj
  • Povpraševanje
  • Piškotki in pogoji

PROGRAMSKI SKLOPI

  • Masovni obračuni
  • Nadzorovane finance
  • Poslovna organizacija
  • Kadrovski paket
  • Hitri e-Računi
  • Bass na ključ

NEKAJ NAŠIH PROGRAMOV

  • Certificiran BASSDMS
  • Ekolog
  • Inkasso
  • Kadrovska evidenca
  • Plače
  • WebDN
  • Evidenca časa
Copyright © 2025 BASS d.o.o., Celje All rights reserved. Theme: Flash by ThemeGrill. Powered by WordPress
  • INKASSO   |
  • EKOLOG    |
  • BASS BI   |
  • MESTNA BLAGAJNA   |
  • KOMUNALA.INFO   |
  • E-RAČUNI |
  • BASSDMS |
  • KADROVSKI PAKET
  • © 2023 Bass d.o.o., Celje. Vse pravice pridržane
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SAVE & ACCEPT